ساخت غرفه های نمایشگاهی در کشور های ترکیه، آلمان، روسیه، فرانسه و دبی
برآورد بودجه لازم برای ساخت غرفه در خارج از ایران

بودجه پایه ای برای اندازه گیری و ایجاد بازده سرمایه گذاری شما خواهد داشت.
به عنوان غرفه دار، شما باید در مورد دلیل شرکت خود در نمایشگاه ترکیه یا المان مطمئن باشید.
چشم انداز شما، هزینه کلی نمایشگاه و سود چیست؟
پول را برای چیزهایی که نیازی ندارید هدر ندهید. در بودجه غرفه نایشگاهی خود صرفه جویی کنید. از کسانی که در تجارت مشغول به کار هستند، مشاوره بگیرید. با غرفه ساز نمایشگاه خود صحبت کنید. آنها می توانند به شما در زمینه های مناسب کمک کنند تا بهترین اهداف فروش خود را به دست آورید. بسیاری از شرکت ها در مکان های اشتباه تمرکز می کنند.
بزرگترین و بهترین غرفه در نمایشگاه هیچ گونه فروشی را انجام نخواهد داد، مگر اینکه شما یک تیم فروش خوب آموزش داده شده، ماهر و آگاهانه داشته باشید تا مخاطبین را ایجاد و هدایت کند.
به عنوان مثال، پولی که برای ساختن یک غرفه مجلل خرج میکنید، ممکن است سودمند باشد، در صورتی که صرف آموزش کارکنان شود. پس از آن، یک فرد می تواند خیلی بهتر از یک غرفه نمایشگاهی ارتباط برقرار کند.
چیزهایی که باید در بودجه خود داشته باشید:
پیشنهادات ما:
• ثبت نام و درخواست فضای نمایشگاهی
• طراحی و ساخت غرفه
• طراحی غرفه و آرم ها
• حمل و نقل به و از نمایشگاه
• بیمه
• نصب و ساختن غرفه و جمع اوری
• برق غرفه نمایشگاهی
• کفپوش غرفه نمایشگاهی
• صوتی تصویری غرفه نمایشگاهی
• کارکنان غرفه نمایشگاهی
• مسافرت و اقامت غرفه نمایشگاهی
• بازاریابی (مواد و زمان) غرفه نمایشگاهی
مراقب باشید که هیچ چیز را از بودجه خود جا نیندازید و آگاه باشید که اگر شما قصد دارید دوباره در نمایشگاه شرکت کنید ، می توانید آن را انجام دهید
چرا نمایشگاه در نمایشگاه ها نمایش داده می شود
نمایشگاه در نمایشگاه مناسب می تواند یکی از مؤثرترین و موثرترین و موفقترین فعالیتهای بازاریابی در دسترس شما باشد.
هیچ نوع بازاریابی دیگر نمیتواند شما را در یک اتاق با مشتریان بالقوه فراوانی که به طور فعال به دنبال تامین کنندگان هستند، به شما ارائه دهد و فرصتی برای صدها جلسه جلسات چهره ای در چنین مدت کوتاهی داشته باشید و همچنین از بروزرسانی نام تجاری و رهبری تفکر بهره مند شوید. بعضی از سازمانها اغلب از راه هایی که یک رویداد می تواند به کسب و کارشان کمک کند، نادیده گرفته شود، بنابراین در اینجا 6 راه اصلی وجود دارد که نمایشگاه می تواند به شرکت شما سودمند باشد.
در اینجا نکات اصلی در نظر گرفته شده است:
· نسل سرب
· نام تجاری
· راه اندازی محصول جدید
· شبکه سازی
· با مشتریان موجود در ارتباط باشید
· واکنش بازار به محصولات خود
تولید سرب
نمایشگاه ها شما را در برابر بسیاری از تصمیم گیرندگان هدف هدف قرار می دهد، با نیازهای واقعی خرید در یک دوره کوتاه مدت.
نام تجاری
نمایشگاه در نمایشگاه مناسب به مخاطبین شما نزدیک می شود.
راه اندازی محصول
نمایشگاه ها یک بستر مناسب برای راه اندازی محصولات جدید را به یک بازار ارائه می دهند که تعداد زیادی از فروش های جدید را در فواصل کوتاه ارائه می دهند و در عین حال، تبلیغاتی متمرکز را برای مخاطبان هدف شما ارائه می دهند.
شبکه سازی
به عنوان مثال، نمایشگاه ها به طور معمول مجموعه ای از تامین کنندگان و خریداران در بازار شما هستند، این نیز بهترین فرصت برای همکاری با همتایان شما است و ایده هایی را برای کمک به شکل گیری راهبردهای کسب و کار آینده در اختیار شما قرار می دهد.
نگه داشتن در تماس با مشتریان موجود
طراحی برجسته نمایشگاه چقدر مهم است؟